.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام آيت‌الله نورمفيدي بمناسبت درگذشت همسر امام(ره)
آن مرحومه بزرگوار و وارسته، ساليان درازي قبل از انقلاب و پس از آن، در کنار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، با شکيبائي وظيفه همراهي و معاضدت با امام راحل را عهده دار بودند...
پيام آيت‌الله نورمفيدي بمناسبت درگذشت همسر امام(ره)

نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، در پيامي ارتحال همسر مکرمه بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران را تسليت گفت.

در پيام آيت ا.. "سيدکاظم نورمفيدي"، خطاب به حجت الاسلام والمسلمين "سيدحسن خميني" آمده است: ارتحال جانگذار بانوي معظم انقلاب اسلامي، همسر فداکار و مکرمه حضرت امام خميني (ره) موجب تاثر و تالم گرديد.
در ادامه اين پيام گفته شده است: آن مرحومه بزرگوار و وارسته، ساليان درازي قبل از انقلاب و پس از آن، در کنار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، با شکيبائي وظيفه همراهي و معاضدت با امام راحل را عهده دار بودند.
در ادامه افزوده شده: ايشان در اين راه سختي هاي فراواني را تحمل کرد و تا آخر پشتوانه و مادر انقلاب باقي ماند و با عزت و اخلاص به ديار حق شتافت.
در پايان پيام آيت ا.. نورمفيدي آمده است:‌ اينجانب اين مصيبت بزرگ را به جنابعالي، خانواده محترم و ملت عزادار ايران تسليت گفته و از درگاه خداوند متعال، رحمت واسعه براي ايشان و صبر جميل براي بازماندگان مسالت دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.